Menu
Your Cart

El.parduotuvės sąlygos ir taisyklės

1. Bendrosios sąlygos

1.1. „Gėlių šalis“ el. parduotuvė parduoda bendrovei UAB „Jonagėlė“ priklausančioje gėlių parduotuvėje  „Gėlių šalis”, Žaibo g. 2, Kaunas,  joje esančius gaminius (toliau – Gaminiai).

1.2. Sąlygos taikomos teisiniams santykiams, kylantiems tarp kliento (toliau – Klientas) ir interneto adresu www.geliusalis.lt esančios komercinės aplinkos (toliau – El. parduotuvė) savininko, uždarosios akcinės bendrovės „Jonagėlė“ (toliau – Pardavėjas), dėl gaminių pirkimo El. parduotuvėje.  Be šių sąlygų, teisinius santykius, susijusius su Gaminių pirkimu El. parduotuvėje, reglamentuoja galiojantys Lietuvos Respublikos teisės aktai.
 
1.3. Pardavėjas turi teisę atlikti El. parduotuvės naudojimo sąlygų pakeitimus ir pakeisti Gaminių ir paslaugų kainas. Pardavėjas praneša apie bet kokius pakeitimus interneto svetainėje www.geliusalis.lt. Naudojimo taisyklės, kaip ir kainos, galiojusios susitarimo metu, yra atnaujinamos pagal pakeitimus.

1.4. Pardavėjo duomenys:

UAB „Jonagėlė“.  Įmonės kodas: 302581436;

Adresas: Rambyno g. 25, Jonavos m., Jonavos r. sav.

El. paštas: [email protected]

Tel. Nr.: +370 677 12377.

Atsiskaitomoji sąskaita:

UAB JONAGĖLĖ
LT83 7044 0901 0177 1633
AB „SEB bankas“
Banko kodas: 70440
SWIFT: CBVILT2X


1.5. Visos nuotraukos ir tekstai, rodomi svetainėje www.geliusalis.lt, yra apsaugoti autorių teisių įstatymo. Visos teisės saugomos UAB  „Jonagėlė”. Naudoti bet kokius duomenis be leidimo draudžiama.

2. Kainos

2.1. Visos El. parduotuvėje nurodytos kainos yra pateiktos eurais, su PVM.

2.2. Gaminių kainos ir nuolaidos gali skirtis nuo kainų ir nuolaidų, taikomų Kompanijos mažmeninės prekybos parduotuvėse.
2.3. Vykstant akcijai nuolaidos nesumuojamos. Nuolaida netaikoma nukainotoms prekėms.
 
3. Gaminiai

3.1. El. parduotuvėje pateikiami Gaminiai paprastai yra „Gėlių šalies” parduotuvėje arba sandelyje. Nurodytų Gaminių buvimas negarantuojamas, nes tai gali būti klaida dėl galimų techninių problemų El. parduotuvės programose.

3.2. Jei Klientas pateikia užsakymą, tačiau paaiškėja, kad šio Gaminio sandėlyje nėra, El. parduotuvė negali šio užsakymo įvykdyti. Tokiu atveju pirkinio kaina nedelsiant grąžinama Klientui, kai tampa aišku, kad Gaminys neprieinamas.

3.3. El. parduotuvėje pateikiamos Gaminių nuotraukos yra iliustratyvios ir gali šiek tiek skirtis nuo tikrosios Gaminio išvaizdos. Gėlės bei puokštės užsakomos iš prekių e-katalogo bei tuo metu sandėlyje esančių produktų. Skintos gėlės, jų puokštės ar kompozicijos gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, o taip pat dėl kiekvienos gėlės unikalumo – nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų gėlių. Puokštė gali atrodyti šiek tiek kitaip, nei parodyta internetinės parduotuvės kataloge. Pardavėjas negali garantuoti, kad užsakymo vykdymo dieną turės ypatingų, egzotiškų gėlių.

4. Pirkimo procedūra

4.1. Klientas El. parduotuvėje pasirenka norimą Gaminį ir deda jį į pirkinių krepšelį, spustelėdamas mygtuką „Į krepšelį”.

4.2. Užsakymui suformuoti reikia pirkinių krepšelyje spustelėti mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“, ir tada Klientas nukreipiamas į užsakymo formavimo puslapį.

4.3. Klientas privalo įvesti teisingą informaciją, reikalingą vykdant užsakymą. Klientas, įvedęs reikiamą informaciją ir patvirtinęs jos tikrumą, patvirtina užsakymą spustelėjęs mygtuką „Apmokėti“. Ši operacija patvirtins užsakymą ir jis bus išsiųstas Klientui.

4.4. Klientas nedelsdamas sumoka už Gaminį internetinės bankininkystės svetainėje.

4.5. Po apmokėjimo už Gaminį El. parduotuvė Kliento elektroninio pašto adresu nusiunčia patvirtinimą apie užsakymo vykdymą.

4.6. Pardavėjas nėra atsakingas už tai, kad dėl užsakymo formavimo metu Kliento pateiktų netikslių duomenų ar dėl bet kokių iš to išplaukiančių padarinių užsakymo įvykdyti neįmanoma.

4.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti tvirtinti užsakymą, jei iškyla netikslumų dėl datos ar elgesys neatitinka geros e-parduotuvės pirkimo praktikos.

4.8. Pardavėjas turi teisę atsisakyti patvirtinti užsakymą, elektroniniu paštu pranešdamas Klientui apie atsisakymo priežastį. Jei Pardavėjas atsisako patvirtinti užsakymą, Klientui bus grąžinta užsakymo kaina. Grąžinimas pervedamas į tą pačią banko sąskaitą, kurią Klientas naudojo sumokėdamas už užsakymą.

5. Mokėjimo būdai

5.1. Užsakymus galima saugiai apmokėti per mokėjimo inicijavimo paslaugos teikėją – „Paysera LT“ arba „PayPal“ sistemą.

5.2. Kol Kliento pervesti pinigai neįskaitomi į banko sąskaitą, jo užsakymo būsena laikoma „Laukiama apmokėjimo”. Gavus pinigus, Klientui el.paštu pranešama apie vykdomą užsakymą. Negavus mokėjimo per 1 darbo dieną, arba klientui nepateikiant atlikto mokėjimo įrodymo, užsakymas atšaukiamas.

5.3 Klientai atlikdami užsakymą savaitgalio metu, pinigai į banko sąskaitą priklausomai nuo banko įskaitomi tą pačią arba darbo dieną. Mokėjimai iš užsienio sąskaitų įskaitomi darbo dienomis.

5.4. Pardavėjas neturi prieigos prie Kliento banko ir kreditinės kortelės duomenų.

6. Gaminio pristatymas

6.1. Užsakovas gali pasirinkti kelis Gaminio pristatymo būdus. Gaminio gavimas priklauso nuo Užsakovo pasirinktos paslaugos.

6.2. Užsakovui pasirinkus pristatymo būdą „Pristatymas Kaune - 6 Eur.“,  „Pristatymas Kauno r. - 10 Eur.”,  „Atsiėmimas parduotuvėje - 0 Eur.”, „OMNIVA - 8 Eur.“ Gaminys Gavėją pasieks tą dieną ir tuo laiko intervalu, kurį Užsakovas nurodė užsakymo formoje, išskyrus jei pasirinkote pristatymą su OMNIVA, kurių pristatymo laikas nepriklauso nuo mūsų. Po Gaminio pristatymo, Užsakovas gauna patvirtinimą apie užsakymo įvykdymą Užsakovo nurodytu elektroninio pašto adresu. Pranešimas apie įvykdytą užsakymą Užsakovui pateikiamas tą pačią dieną, arba kitą darbo dieną.

6.3. Pasirinkus „Pristatymas Kaune“ arba „Pristatymas Kauno r.” Klientai ir el.parduotuvė neturi galimybės stebėti realaus užsakymo pristatymo kelio ir laiko, kadangi pristatymą vykdo nepriklausomas Kurjeris. Pasirinkus Omniva prekių siuntimo būdą, klientai gaus Siunos numerį el.paštu ir turės galimybę sekti siuntos kelią per www.omniva.lt


6.4. Pasirinkus Kurjerio paslaugą, Kurjeris susisieks su Gavėju telefonu ir suderins tinkamą pristatymo laiką. Nesėkmingo pristatymo atveju siuntinys gražinamas atgal į parduotuvę, apie tai Užsakovui pranešama el. paštu, o su Gavėju susisiekiama telefonu ir pristatymas derinamas sekančią dieną. 

6.5. Tuo atveju, jei Klientas užsakymą įformino švenčių dienomis arba pasirinko pristatymą šventinę dieną, užsakymų pristatymas gali vėluoti nepriklausomai nuo Užsakovo pasirinkto laiko intervalo (8:00-13:00 val. arba 13:00-20:00 val.). Kurjeris pristatymą derina individualiai su Gavėju susisiekiant telefonu.


6.6. Užsakovas, prieš suformuodamas užsakymą, privalo patikrinti pateiktos kontaktinės informacijos tikslumą, kad būtų išvengta nesusipratimų ar vėlavimo pristatyti Gaminį. Pardavėjas nėra atsakingas už nesusipratimus ar vėlavimą pristatyti Gaminį, jei vėlavimas ar nesusipratimai kilo dėl Užsakovo užsakymo suformavimo metu pateiktų netikslių ar neteisingų duomenų.


6.7. Klientas taip pat turi galimybę rinktis Omniva prekių siuntimo paslaugą. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje per paštomatą, išskyrus gyvas gėles. Pasirinkus šį pristatymo būdą, prekes gausite per 1-3 d.d. Numatytas fiksuotas siuntimo mokestis - 8 Eur.


6.8. Tuo atveju, jei Užsakymas pasiekia Gavėją netinkamos būklės, Gavėjas privalo apie tai informuoti El. parduotuvę el. paštu [email protected] arba telefonu +370 677 12377.


7. Gaminio keitimas ir grąžinimas

7.1. Klientas turi teisę be priežasties per 14 dienų atšaukti užsakymą ir užsakytą Gaminį (-us) pakeisti arba grąžinti. Nurodytasis 14 dienų laikotarpis prasideda tada, kai Klientas gauna užsakymą.

7.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties su Pardavėju tik tuo atveju, jei prekė yra kokybiška, nebuvo sugadinta ir iš esmės nepasikeitė jos išvaizda.
Pagal LR Vyriausybės patvirtintas „Mažmeninės prekybos taisykles“(15 punktas) – gėlės ir augalai yra nekeičiami ir negrąžinami.

7.3. Grąžinimo atveju, norėdamas panaikinti užsakymą, Klientas turi pateikti prašymą per 14 dienų nuo Gaminio gavimo. Tai padaryti galima dvejopai:
– Nusiųsti prašymą el. pašto  adresu: [email protected].

– Pateikti prašymą „Gėlių šalies“ parduotuvėje, Žaibo g.3, Kaunas.
Grąžinimai ar pakeitimai priimami tik užpildžius formą.
Gaminių pakeitimo / grąžinimo formą rasite ČIA.

7.4. Klientas Gaminį gali grąžinti „Gėlių šalies” parduotuvėje. Gaminio grąžinimas į parduotuves yra nemokamas.
Parduotuvė negrąžina pinigų už pirkinį. Gaminio keitimas ar grąžinimas vyksta tik „Gėlių šalis“ El. parduotuvėje.

7.5. Keitimo atveju El. parduotuvė išsiunčia Klientui naują Gaminį iškart po keičiamo Gaminio gavimo. Pakartotinio prekės pristatymo išlaidas dengia Pardavėjas.

7.6. Pardavėjas Kliento pirkinio sumą grąžina per 14 dienų nuo gaminio gavimo į El. parduotuvę. Pinigai grąžinami darbo dieną į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios Klientas atliko mokėjimą.

7.7. Jei grąžinta visa Užsakymo suma, Pardavėjas grąžina Klientui visą Sutartyje nurodytą sumą, taip pat ir pristatymo išlaidas. Jei Užsakymas grąžintas iš dalies ir pristatymo išlaidos buvo pridėtos prie Užsakymo sumos, Pardavėjas gali grąžinti pristatymo išlaidas proporciškai Užsakymo Gaminių skaičiui.

7.8. Pinigai grąžinami į Kliento banko sąskaitą ne vėliau kaip kitą banko darbo dieną. Jei Užsakymas apmokamas kreditine kortele, grąžinimo laikas priklauso nuo Kliento banko nuostatų.

7.9.  Jei Pardavėjas pastebi ilgalaikį nepagrįstos grąžinimo veiklos modelį, Pardavėjas turi teisę deaktyvuoti Kliento paskyrą. Nepagrįstas grąžinimas apima neįprasto kiekio produktų užsakymą ir grąžinimą, pažeistų gaminių pakartotinį grąžinimą ir susidėvėjusių prekių grąžinimą. Jei, Kliento nuomone, Kliento paskyra buvo išaktyvinta nepagrįstai, Klientas gali susisiekti su klientų pagalbos tarnyba ir paprašyti Pardavėjo apsvarstyti sprendimą dėl paskyros deaktyvavimo.

8. Privatumo politika
 
8.1. Klientas duoda Pardavėjui aiškų ir sąmoningą sutikimą dėl savo asmens duomenų tvarkymo.

8.2. Pardavėjui pateikti asmens duomenys registruojami klientų registre ir jie naudojami pardavimo paslaugai suteikti bei prekėms Klientui siūlyti.

8.3 Pardavėjas išsaugo Kliento apsipirkimo metu Kliento įvestus kontaktinius duomenis ir informaciją apie Kliento pirkinius. Ši informacija yra laikoma konfidencialia ir yra tvarkoma, laikantis Asmens duomenų apsaugos įstatymo reikalavimų.

8.4. Pardavėjas gali naudoti Kliento asmens duomenis, el. paštu siųsdamas Klientui informaciją apie ypatingus pasiūlymus ir akcijas tik tuo atveju, jei Klientas davė savo sutikimą.

8.5. Duomenų ryšys tarp Kliento ir bankų bei banko kortelių centro yra šifruojamas, siekiant užtikrinti Kliento asmens duomenų ir banko duomenų saugumą. Mokėjimas atliekamas saugioje atitinkamo banko ar paslaugų teikėjo mokėjimo aplinkoje, esančioje už El. parduotuvės aplinkos ribų. El. parduotuvė neturi prieigos prie Kliento banko ir kreditinės kortelės duomenų.
Asmens duomenis tvarko bendrovė UAB „Jonagėlė“, įmonės kodas: 302581436, Rambyno g. 25, Jonavos m., Jonavos r. sav.

9. Naudojimo sąlygos ir jų keitimas

9.1. Užsiregistruodamas El. parduotuvėje arba pirkdamas Gaminį, Klientas sutinka su El. parduotuvės naudojimo sąlygomis ir įsipareigoja jų laikytis.

9.2. Pardavimo sutartis tarp Pardavėjo ir Kliento įsigalioja nuo pirkimo sumos Pardavėjo banko sąskaitoje atsiradimo.

9.3. Pardavėjas gali keisti naudojimo sąlygas ir El. parduotuvės gaminių kainas. Pranešimas apie pokyčius pateikiamas El. parduotuvės internetinėje aplinkoje. Sandoriui taikomos sandorio sudarymo momentu galiojančios sąlygos ir kainos.

9.4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti užsakymo vykdymo, jei dėl techninės klaidos El. parduotuvėje rodoma Gaminio kaina užsakymo metu yra neteisinga.

10. Kitos sąlygos

10.1. Nesutarimai, kylantys tarp Kliento ir Pardavėjo, sprendžiami derybų keliu.

10.2. Jei pirkėjas turi nusiskundimų interneto parduotuve, siunčia el. laišką adresu [email protected] arba skambina tel. Nr.: +370 677 12377.
Jei pirkėjas ir interneto parduotuvė negali išspręsti ginčo žodiniu sutarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komitetą. Vartotojų ginčų komiteto kompetencija yra būtent spręsti su sutartimi susijusius ginčus tarp pirkėjo ir interneto parduotuvės. Komitetas nagrinėja pirkėjo skundą nemokamai.
Pirkėjas gali kreiptis į ES vartotojų ginčų platformą.

10.3. Visais atvejais kilus klausimams ir prireikus pagalbos kreipkitės nurodytais kontaktais.


Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.