Meniu
Krepšelis

Prekių pristatymas

1. Gaminio pristatymas

1.1 Užsakovas gali pasirinkti kelis Gaminio pristatymo būdus. Gaminio gavimas priklauso nuo Užsakovo pasirinktos paslaugos.

1.2. Užsakovui pasirinkus pristatymo būdą „Pristatymas Kaune - 8 Eur.“,  „Pristatymas Kauno r. - 12 Eur.”,  „Atsiėmimas parduotuvėje - 0 Eur.”, „OMNIVA - 8 Eur.“ Gaminys Gavėją pasieks tą dieną ir tuo laiko intervalu, kurį Užsakovas nurodė užsakymo formoje, išskyrus jei pasirinkote pristatymą su OMNIVA, kurių pristatymo laikas nepriklauso nuo mūsų. Po Gaminio pristatymo, Užsakovas gauna patvirtinimą apie užsakymo įvykdymą Užsakovo nurodytu elektroninio pašto adresu. Pranešimas apie įvykdytą užsakymą Užsakovui pateikiamas tą pačią dieną, arba kitą darbo dieną.

1.3. Pasirinkus „Pristatymas Kaune“ arba „Pristatymas Kauno r.” Klientai ir el.parduotuvė neturi galimybės stebėti realaus užsakymo pristatymo kelio ir laiko, kadangi pristatymą vykdo nepriklausomas Kurjeris. Pasirinkus Omniva prekių siuntimo būdą, klientai gaus Siunos numerį el.paštu ir turės galimybę sekti siuntos kelią per www.omniva.lt

1.4. Pasirinkus Kurjerio paslaugą, Kurjeris susisieks su Gavėju telefonu ir suderins tinkamą pristatymo laiką. Nesėkmingo pristatymo atveju siuntinys gražinamas atgal į parduotuvę, apie tai Užsakovui pranešama el. paštu, o su Gavėju susisiekiama telefonu ir pristatymas derinamas sekančią dieną. 

1.5. Tuo atveju, jei Klientas užsakymą įformino švenčių dienomis arba pasirinko pristatymą šventinę dieną, užsakymų pristatymas gali vėluoti nepriklausomai nuo Užsakovo pasirinkto laiko intervalo (8:00-13:00 val. arba 13:00-20:00 val.). Kurjeris pristatymą derina individualiai su Gavėju susisiekiant telefonu.

1.6. Užsakovas, prieš suformuodamas užsakymą, privalo patikrinti pateiktos kontaktinės informacijos tikslumą, kad būtų išvengta nesusipratimų ar vėlavimo pristatyti Gaminį. Pardavėjas nėra atsakingas už nesusipratimus ar vėlavimą pristatyti Gaminį, jei vėlavimas ar nesusipratimai kilo dėl Užsakovo užsakymo suformavimo metu pateiktų netikslių ar neteisingų duomenų.

1.7. Klientas taip pat turi galimybę rinktis Omniva prekių siuntimo paslaugą. Prekių pristatymas visoje Lietuvoje per paštomatą, išskyrus gyvas gėles. Pasirinkus šį pristatymo būdą, prekes gausite per 1-3 d.d. nuo išsiuntimo dienos. Nustatytas fiksuotas siuntimo mokestis su prekės pakavimu - 8 Eur.

1.8. Tuo atveju, jei Užsakymas pasiekia Gavėją netinkamos būklės, Gavėjas privalo apie tai informuoti El. parduotuvę el. paštu [email protected] arba telefonu +370 (677) 12377.

Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.